Monday, 6 August 2012

House of Blues

Tank top// Vero Moda; Denim coat// Mom's or Sis's; Skirt// New Yorker

Jetzt dass ich eine ganz hübsche Wohnung habe, finde ich es eine Verschwendung ist keine Fotos hier zu machen. Oh, man, es ist aber Schade, dass ich hier nur ein paar Monaten wohne. Ich nutze diese Chance bestimmt aus! Falls ihr mein Instagram verfolgt, wisst ihr schon diese Kleinigkeiten, die ich ganz Lieb habe von meiner neuen Wohnung. Aber jetzt zeige ich euch noch mal. Die Fenster finde ich ja altmodisch und besonders süß! Ich liebe solche Fenster! Heutzutage lese ich gern The Clothes Horse. Ich bin total verliebt mit Rebeccas Schreiben. Sie ist genauso wie eine Charakter aus einem klassischen Buch, die immer mit schön genähten Wörtern spricht. Es wäre wunderbar, wenn wir uns irgendwie wirklich treffen können. Seht ihr die Schmetterling-Muster auf diesem Rock? Das hat mir angelockt. Also das ist auch eins aus dem Fashion Mixology. Lest mal! Tschüss!

Now that I live in a completely pretty apartment, I find it such a waste to not take photos here. Oh, man, it's such a shame, that I live here for only a couple months. I'm definitely going to take advantage of this chance! If you follow me on Instagram, you'd know already these quirks that I love from my brand new home. But now I'm showing them off to you once again. I find the windows very antique and especially adorable! I love such windows! These days I like reading The Clothes Horse. I am totally in love with Rebecca's writing. She is just like a character out of a classic book who always speaks with beautifully fabricated words. It would be wonderful, if we were to somehow meet in person. Do you see the butterfly pattern on this skirt? That has pulled me in. That's yet another one from the Fashion Mixology. Have a read! Cheerio!


P.S: So good to be writing in German again!

No comments:

Post a Comment

Thanks for your kind comment. Please do stop by again soon!